
WELL-BEING BRUNCH
Egy teljes éve dolgozik mindenki kisebb megszakításokkal otthonról. Milyen változások történtek a csapatban? Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?
Csatlakozz hozzánk, és hallgasd meg a téma szakértőinek és az ország egyik legnagyobb munkáltatójának gyakorlati tanácsait!
Az részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Az első 20 regisztráló vendégünk a Four Bites fenntartható brunch csomagjára!
Regisztráció
PROGRAM
10:00 - 10:05 Az előadók bemutatása
10:05 - 10:15 Gondolatébresztő
dr. Juhos Andrea az elmúlt 1 év munkavállalókra gyakorolt pszichés hatásáról, nemzetközi és hazai kutatások alapján.
10:15 - 11:00 Kerekasztal beszélgetés
Házigazda
- Bánáti Anna, a Forbes Junior Prima-díjas újságírója
Részvevők
- Endrei-Kiss Judit, a Telenor HR vezérigazgató-helyettese arról, hogy hogyan küzd nap mint nap az ország egyik legmodernebb munkáltatója a pandémia okozta kihívásokkal.
- Lénárt Viktor, executive coach, a Grow Csoport elnöke a jelenlegi helyzetben alkalmazható, fenntartható leadership megoldásokról.
- dr. Juhos Andrea, tréner, a Lee Hecht Harrison ügyvezetője arról, hogy milyen töréseket okozott a válság a munkavállalókban és vajon hogyan lehet innen továbblépni.
.jpg)
ALD Automotive Magyarország -a cég, ahol a személyes törekvés találkozik az üzletpolitikával, és létrejön valami igazán példamutató
Fenntartható flottakezelés – nem csak azért olyan szép ez a fogalom, mert alliterál, hanem mert valódi törekvés, egy szuperlelkes csapat és egy hihetetlenül kreatív marketing menedzser is hajtja. Koller-Nagy Annamáriával beszélgettünk az ALD Automotive Magyarország fenntartható törekvéseiről.
.jpg)
Fenntarthatóság a szépségiparban
A bolygó és az emberiség jövője bizonytalan – az ENSZ előrejelzései szerint a világ népessége 2050-re várhatóan eléri a 9 milliárd főt, a Föld átlaghőmérséklete folyamatosan emelkedik, és úgy tűnik, nem tudjuk betartani a Párizsi egyezményt. Óceánjaink savasodnak, az extrém időjárási jelenségek sűrűsödnek, az emberek anyagi javak iránti vágya azonban nem csillapodik. A márkáknak kell lépniük, hogy kielégítsék a vásárlók igényeit, úgy, hogy működésükkel nem károsítják a környezetet tovább. Nézzük, hogyan és mennyire törekszik a progresszív, inkluzív fenntarthatóság felé a szépségipar!
.jpg)
Hogyan mérhető egy rendezvény sikere a poszt-COVID világban?
Úgy biztosan nem, ahogy eddig. Mitől lehet sikeres egy poszt-COVID esemény egy újragondolt rendezvényiparban, ahol egyszerre kérdés, hogy élő, virtuális vagy hibrid alapokra építsünk-e és az is, hogy hogyan emelhetjük új szintre az ügyfél- és közönségélményt.