
Interaktív rendezvény a Medtronicnál
A tavalyi év során alapelveink a fenntarthatóság elemei mellett újabbakkal bővültek. Interaktív, biztonságos, szórakoztató és az offline események hangulatát idéző programokat állítottunk össze, a stabil technikai hátteret és az online tér biztosította lehetőségeket is szem előtt tartva. Így lett a Medtronic karácsonya is egy jó hangulatú, emlékezetes online esemény.
Stúdiónkban egy teljesen felszerelt stáb dolgozott velünk, hogy profi minőségben jusson el az adás minden résztvevő otthonába. A stúdiót is és az adást is a cég arculatára szabtuk: a logó megjelent a stúdió digitális hátterén, a résztvevők képernyőjét pedig animációkkal színesítettük. Az elő-és utókommunikációról is gondoskodtunk, szintén a Medtronic imázsára építve.
A rendezvényt a cég vezetője nyitotta meg évvégi köszöntőjével, amit élőben közvetítettünk a stúdióból. Ezt közös koktélkészítés követte, a Boutiq Bár mixere, Kocsis Lilla iránymutatásával. A résztvevők számára az esemény előtt kiküldtünk egy ajándékcsomagot, mely minden szükséges alapanyagot és eszközt tartalmazott, ami az italok elkészítéséhez kellett, így saját konyhájukban követhették a lépéseket. Sőt, az interaktív platform segítségével akár személyes segítséget is kérhettek. A koktélparty után Danny Blue állt a virtuális színpadra, hogy illuzionista műsorával szórakoztassa a résztvevőket.
A műsor teljes ideje alatt forródrótot üzemeltettünk, amin keresztül elértek minket a résztvevők, ha technikai problémába ütköztek.
Az online rendezvények során kibocsátott szén-dioxidot a MyForest Alapítvánnyal együttműködve, faültetéssel váltottuk meg.

Fundaverzum
A Fundamenta Sikernap egy legendás rendezvénysorozat, egy igazi presztízs munka minden ügynökség számára. A cég legfontosabb eseménye, mely az ünneplésről és a közösségről szól. Célja, hogy megerősítse a Személyi Bankár hálózat tagjait abban, hogy jó helyen vannak, illetve, hogy elismerje az elmúlt év legsikeresebb értékesítőit.

Volkswagen sajtótájékoztató
Ha Volkswagen, akkor fiatalság, elegancia, modernizáció és nosztalgia. Nem tűnik összeegyeztethetőnek? Pedig az, és ezt semmi sem igazolja jobban, mint az új Caddy California. A Volkswagen Haszonjármű divíziója egy izgalmas sajtótájékoztató megrendezését bízta ránk.

Well-being brunch
Több mint egy évvel azután, hogy a járvány miatt home office-ba kényszerültünk, úgy éreztük, beszélnünk kell az új helyzetből adódó új problémákról. Az üzleti élet legelemibb hajtóereje a munkavállaló, a vírus pedig mindannyiunkon nyomot hagyott. A HR tehát még soha nem látott körülmények között, soha nem tapasztalt felelősséggel találta szemben magát. Mit lehet kezdeni a rengeteg felgyülemlett feszültséggel és a munkavállalók fokozatosan romló mentális egészségével? Mennyire mosódott el a határ munka és a magánélet között, és hogyan lehet segíteni, hogy a kollégák a kenyérsütésen túl akár a szakmai önfejlesztésbe is belevágjanak?