




Events should leave a lasting impact on your audience. Not on the environment.
Meet Hungary’s first zero-waste event agency.

Less is much, much more
Say goodbye to event management as we know it. We already have. Events, we believe, can be memorable and environmentally conscious at the same time. So we’ve cut out everything that’s not necessary or sustainable. No more paper invitations, printed agendas or tons of leftover food.

What goes around, comes around
We make sure that everything we use at our events has an afterlife once the party is over. Food left over from a press conference goes to people in need, carpets are donated to a preschool. Zero waste as a guiding principle is deeply ingrained in our work routines, from start to finish.

Local does it
Local suppliers are close to our heart. We rely on locally-sourced seasonal produce and organic meat wherever we can. This is one of the many ways we keep our transportation-related gas emissions to a minimum and make our events carbon-neutral.

Small changes, big results
Less waste does not mean less fun or less comfort. Eco-conscious events make a huge difference for the environment but are business as usual for guests. With the added benefits of reduced environmental impact and increased awareness of sustainability.
Are you as passionate about sustainability as we are – and have an event in mind? Contact Panka:
Blog

Vállalhatóak lettünk! – Együtt az üzleti kultúráért
A Bridge Budapest indította el a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést, melynek célja, hogy olyan cégeket kössön össze, akik odafigyelnek környezetükre, igyekeznek értéket teremteni, és másokat is erre inspirálnak. Mi is kitöltöttük a tesztet és helyet kaptunk a vállalható üzleti szereplők között!

Értékváltás Magyarországon – a tudatos vásárlók korszaka
A társadalmi értékek, normák és konvenciók változásával átalakul a fogyasztói kultúra is. Épp ahogy a piaci, technológiai változásokat, úgy az értékek változását is le kell követniük a vállalatoknak, ha meg akarnak felelni a vásárlók szükségeinek. A környezetvédelemmel kapcsolatos elvárások már az 1970-es években megjelentek, 10 év alatt pedig olyan erőssé váltak, hogy a transznacionális vállalatok már nem tudtak kitérni: ebben az időszakban jelent meg a greenwashing, azonban nem sokkal később követte a valódi zöldülési hullám is. A két stratégia közötti különbség pedig nem könnyen érhető tetten. Napjaink tudatos vásárlói azonban mindent megtesznek, hogy az értékeiknek megfelelő márkát megtalálják.

LOHAS - A posztmodern fogyasztói szegmens
Lifestyles Of Health And Sustainability – ezzel az öt szóval határozta meg Paul Ray az 1990-es évek közepén, azokat a fogyasztókat, akik az ekkoriban végbement társadalmi értékváltást követő új szemléletmódot képviselik. Ekkoriban még valóban újként emlegették ezt az árérzékenységgel szakító szegmenst, ma már azonban a föld lakosságának kb. 22%-át képviselik, maguk mögött tudva az ún. „Naturalities” csoport támogatását, és fokozatosan eltörölve a „Drifters” cselekvésképtelenségét. Mutatjuk, miről is van szó.