Blog

ALD Automotive Magyarország -a cég, ahol a személyes törekvés találkozik az üzletpolitikával, és létrejön valami igazán példamutató
Fenntartható flottakezelés – nem csak azért olyan szép ez a fogalom, mert alliterál, hanem mert valódi törekvés, egy szuperlelkes csapat és egy hihetetlenül kreatív marketing menedzser is hajtja. Koller-Nagy Annamáriával beszélgettünk az ALD Automotive Magyarország fenntartható törekvéseiről.

Aki nem érdeklődik őszintén a fenntarthatóság iránt, az nem lesz az ügyfelünk
A Rádió Café fenntarthatósági magazinjának vendége volt Gyuri, a HighVibes társalapítója, ahol az A holnap tegnapja című műsor vezetőjével, a saját bevallása szerint is “fenntarthatóság-őrült” Nyul Zsuzsival járták körbe, hogyan is néz ki a valóságban egy zero waste rendezvényszervező cég munkája.

UNICEO Leaders meeting: „Mindenki elvárja, hogy egy rendezvénynek hatása legyen”
A CSR és fenntarthatóság témája köré épülő kerekasztal-beszélgetésen lett kulcsszó az „impact”, de szerintünk a teljes eseményt összefoglalja. Hatással vagyunk egymásra, miközben ránk is hatással van a külvilág. Megálltunk egy pillanatra, hogy előretekintsünk, és együtt találjunk választ arra, hogyan tovább.

WHO: Tenni kell a klímaváltozás mentális terhei ellen
A klímaszorongás valós jelenség, a természeti katasztrófák és a bolygó pusztulása pedig más mentális betegségeknek is melegágya, legyenek azok már létezőek, vagy hívja őket elő maga a környezeti krízis. A WHO is felismerte a problémát, és nemcsak felismerte, hanem egy 17 oldalas javaslatrendszert is kidolgozott a kezelésére.

Edukáció fesztiválhangulatban, szervezői felelősség és a zöld rendezvények jövője
Amikor összeül a Sziget Fesztivál fenntarthatósági menedzsere, az ország első zero waste rendezvénycégének, a HighVibes-nak a társtulajdonosa és a WWF Magyarország adományszervezési, marketing és kommunikációs vezetője, akkor sok kérdésre kapunk választ. És még több merül fel. Összegyűjtöttük a legfontosabbakat, ami az ügyfeleinkben, az olvasóinkban és sokszor bennünk is megfogalmazódik, és amire közösen adtunk választ a WWF Lételem podcastjében. A többire pedig majd a jövő tapasztalatai válaszolnak.
.jpg)
Fenntarthatóság a szépségiparban
A bolygó és az emberiség jövője bizonytalan – az ENSZ előrejelzései szerint a világ népessége 2050-re várhatóan eléri a 9 milliárd főt, a Föld átlaghőmérséklete folyamatosan emelkedik, és úgy tűnik, nem tudjuk betartani a Párizsi egyezményt. Óceánjaink savasodnak, az extrém időjárási jelenségek sűrűsödnek, az emberek anyagi javak iránti vágya azonban nem csillapodik. A márkáknak kell lépniük, hogy kielégítsék a vásárlók igényeit, úgy, hogy működésükkel nem károsítják a környezetet tovább. Nézzük, hogyan és mennyire törekszik a progresszív, inkluzív fenntarthatóság felé a szépségipar!

Zöld hotelek és vendégházak többnapos rendezvényekhez
Semmi sem tartja úgy össze a csapatot, mint egy többnapos céges rendezvény, konferenciákon és más üzleti eseményeken pedig egyenesen kötelező nagy gondot fordítani a szállás kiválasztására. Természetesen a résztvevők kényelmét és a fenntarthatóság szempontjait helyezve előtérbe.