Blog

5 vezetési tanács a well being brunchról a pandémia második évére
Lemaradtál a well-being brunchrólés nincs időd végignézni az egy és negyedórás esemény videóját? Annak érdekében, hogy te is segíteni tudj csapatodnak a lehető legjobban átvészelni a COVID második évét, összeszedtük, hogy szakértőink szerint mi az az 5 legfontosabb vezetői tanács, amivel nem foghatsz mellé.

A világ kollektív traumája: a Covid hatása a mentális jólétre
Az elmúlt – de korántsem lezárult – időszak minden kétséget kizáróan nyomot hagyott az emberekben. Azoknak, akik átestek a koronavíruson, a londoni Imperial College és a southamptoni egyetem közös kutatása szerint sokszor nem csak a fizikai tünetekkel kell megküzdeniük. A betegség, a hosszadalmas felépülés, az intenzív osztályra való bekerülés és a lélegeztetőgépek olyan mentális következményekkel járhatnak, ami hónapokig sakkban tartja a betegek idegrendszerét. De nem csak az egyéni poszt-traumatikus stressz ad okot aggodalomra, ha a munkavállalóid mentális egészségéről van szó.

Steigervald Krisztián: Generációk a munkahelyen
Mindig nagy változás, amikor egy új generáció lép be a munkaerőpiacra, az egyre gyorsabban változó világban pedig egyre nagyobbak a generációk közötti különbségek – mások, nemcsak a munkához való hozzállásukban, hanem értékeikben is, és a módban, ahogy azonosulnak ezekkel az alapelvekkel. Az Y és a Z generáció tagjai azok, akiknek fontosabb, hogy munkájukkal milyen hatással vannak a világra, mint az, hogy mennyi fizetést kapnak érte. Akik a biztonság helyett a jelentőst keresik. Ők azok, akik miatt belevágtunk a zero waste rendezvényszervezésbe, hiszen ők hozhatják a változást. Steigervald Krisztián, intergenerációs coach vendégcikke.

Így tedd fenntarthatóbbá a céged!
Ahhoz, hogy az olyan egyre sürgetőbb problémákkal, mint amilyen az éghajlatváltozás és az erőforrásaink kimerülése fel tudjuk venni a harcot, alapjaiban kell átgondolnunk az iparosodott társadalmunk üzleti megközelítéseit. Az egyik ígéretes modell, mely a jövő kapitalizmusának alapja lehet, a körforgásos gazdaság. Ennek lényege, hogy ahelyett, hogy az alapanyagokat egyszer felhasználnánk, majd eldobnánk, a vállalatok visszaforgatják az erőforrásaikat és újra és újra hasznosítják azokat. Elméletben jól működik, de vajon gyakorlatban is fog?

A jövőben is fontos lesz a márkaaktivizmus
A járvány az emberi tevékenység szinte minden formájára kihatott. Munkánk, magánéletünk és a fogyasztói szokások is mind mélyreható változásokon mentek keresztül. Valószínűleg soha nem lesz ugyanolyan az életünk, mint volt. Ugyanakkor a világ különböző pontjain tüntetések kezdődtek és kaptak lángra.